1. Zapytania ofertowe mogą być kierowane drogą elektroniczną (komandorustka@gmail.com) lub telefonicznie (+48 887 602 041, +48 607 666 692).
2. Uzgodnienie ostatecznej rezerwacji:
odbywa się drogą telefoniczną. Rezerwacji można dokonać bezpośrednio (bez uzgodnień telefonicznych na platformie Booking.com)
3. Rezerwacja uprawomocnia się po uiszczeniu wpłaty zaliczki w wysokości około 30% wartości pobytu (bez uwzględnienia opłaty uzdrowiskowej) w terminie 3 dni roboczych od daty uzgodnienia telefonicznego na konto bankowe podane na stronie www. w zakładce REZERWACJE i KONTAKT. W tytule przelewu należy podać termin pobytu i ilość osób oraz nazwisko i imię osoby (jeżeli wpłacający zaliczkę występuje w imieniu innej osoby) której rezerwacja dotyczy.
Wpłacenie zaliczki potwierdza zawarcie ustnej umowy dotyczącej pobytu w Willi Komandor oraz akceptację obowiązujących regulaminów rezerwacji, zakwaterowania i obiektu.
Nie uiszczenie zaliczki w ww. terminie, bądź w indywidualnie uzgodnionym innym terminie, automatycznie unieważnia uzgodnioną rezerwację i zerwanie uzgodnionej telefonicznie umowy.
Klient, który chce otrzymać Fakturę VAT na firmę, którą reprezentuje, o powyższym musi powiadomić Willę Komandor najpóźniej na etapie wpłacania zaliczki, umieszczając odpowiedni wpis w tytule przelewu “FV na firmę, nr NIP ”.
Dane do faktury podać należy w tytule przelewu lub SMS-em, e-mailem. W innych przypadkach wystawienie FV na firmę nie będzie możliwe.
Klienci, którzy nie dokonywali rezerwacji (nie wpłacali zaliczki), o zamiarze otrzymania takiej faktury muszą poinformować obsługę recepcji przed dokonaniem opłaty.
4. Zwrot zaliczki może nastąpić:
5. Nie wykorzystanie całości pobytu przez Gościa z powodu późniejszego przyjazdu lub wcześniejszego wyjazdu niż wynika to z rezerwacji, nie skutkuje obniżeniem płatności za usługę.
6. Niepojawienie się Gościa do godziny 10:00 dnia następnego jest traktowane jako rezygnacja i wiąże się to z możliwością wynajęcia pokoju innemu Gościowi, jeżeli nie poczynione zostały inne ustalenia.
1. Goście, którzy dokonali wpłaty zaliczki proszeni są o potwierdzenie przyjazdu na 2-3 dni przed rozpoczęciem pobytu w Ustce. O ile to możliwe prosimy o podanie planowanej godziny przyjazdu.
2. W dniu przyjazdu Goście zgłaszają się do recepcji w budynku przy ul. Mickiewicza 17 (doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15:00), w wyjątkowych przypadkach telefonicznie (+48 887 602 041, +48 607 666 692).
3. Przed zakwaterowaniem Gość ma możliwość obejrzeć zarezerwowany pokój i sprawdzić zgodność jego wyposażenia z „kartą wyposażenia pokoju” zawierającą ilości i wartości poszczególnych elementów wyposażenia, na wypadek wystąpienia braków w czasie zdawania pokoju w dniu wyjazdu.
4. Po zaakceptowaniu zarezerwowanego pokoju w recepcji następuje:
Po dokonaniu tych czynności klient otrzymuje:
Na życzenie klient może otrzymać fakturę VAT (w takim przypadku nie wydawane są paragony).
5. W dniu poprzedzającym wyjazd należy zgłosić w recepcji lub telefonicznie godzinę zdania pokoju i przekazania kluczy (doba hotelowa kończy się o godzinie 10:00).
Przekazanie pokoju odbywa się w obecności właściciela obiektu lub jego przedstawiciela i polega na stwierdzeniu braku widocznych szkód i zgodności stanu wyposażenia „z kartą wyposażenia pokoju”. Za ewentualne szkody i braki wyposażenia klient uiszcza rekompensatę finansową (braki wyposażenia wg wartości podanych w w/w karcie).
6. Sprzęt plażowy na pobyty 10 dniowe i dłuższe jest udostępniany GRATIS, poniżej za dodatkową opłatę 1 zł / szt / dobę. Oferta dotyczy tylko wypożyczenia sprzętu w dniu przyjazdu na pełny okres pobytu. Na bieżąco wypożyczalni nie prowadzimy.
7. Wymiana ręczników i pościeli jest dokonywana po dodatkowej opłacie:
Niniejszy Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające na terenie Willi Komandor w Ustce przy ul. A. Mickiewicza 17 i 21.
Gość wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów meldunkowych zgodnie z ustawą z dnia 29.10.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U Nr 133 z 1997 r., poz. 889 z późn. zm.) Gość ma prawo do wglądu swoich danych i ich poprawiania.